Logotip početne stranice banke
Hrvatski HR
  • Hrvatski
  • Engleski

Pristupi svojem računu bilo gdje i s bilo kojeg uređaja (računalo, mobitel ili table). Novo internetsko bankarstvo dostupno je u svakom trenutku. Stalno razvijamo i dodajemo nove funkcionalnosti.

Isteklo je dopušteno vrijeme neaktivnosti u radu s aplikacijom! Ponovno se prijavite ako želite nastaviti s radom.
  • PBZ365@NET
  • PBZInvestor

Vrsta autorizacije

  • Čitač kartice
  • mToken
  • Token

Vrsta autorizacije

  • Čitač kartice
  • mToken
  • Token

Pristupi internetskom bankarstvu pomoću aplikacije mobilnog bankarstva.

Drži mobitel blizu. Sustav će poslati automatsku poruku za dovršetak prijave.

Imaš poteškoća? Javi nam se na 0800 365 365

Ažurirajte svoj preglednik za najbolje iskustvo u online bankarstvu

Upotrebljavate preglednik koji nije ažuriran na najnoviju verziju. Ažurirajte svoj preglednik kako biste bolje iskoristili sve mogućnosti.
Preuzmi najnoviju verziju

Vaš preglednik trenutačno nije podržan!

Vaš je preglednik zastario. Svoj preglednik ažurirajte najnovijom dostupnom verzijom.
Preuzmi najnoviju verziju
Internet explorer
Sigurnost online bankarstva Bankomati i
poslovnice
Preuzmi aplikaciju Preuzimanje iz trgovine aplikacijama Preuzimanje iz trgovine Google Play
Kontakt
Privatnost
Uvjeti
Sigurnost
Najčešća pitanja
Verzija 99.1.4-6445
Veličina teksta A A A
with CIB with CIB
Kontakt
Tu smo kako bismo ti pomogli.
Chat with us
 
Javi nam se
0800 365 365
Iz inozemstva +385 1 489 13 10
Piši nam
pbz365@pbz.hr
Svi kontakti
Podrška za karticu
Premium Visa 01/ 61 24 422
Visa, Maestro, Mastercard +385 1 48 91 333 +385 1 61 24 333
Privatnost
Verzija za ispis
Opći uvjeti za korištenje On-line bankarstva
Verzija za ispis
  • Kako vas banka štiti
  • Kako se možete sami zaštititi
  • Vrste online prijevara
  • Često postavljana pitanja o sigurnosti
Kako vas banka štiti

Usluga PBZ internetskog bankarstva sadrži vodeće sigurnosne značajke koje vam omogućuju veću sigurnost i bezbrižnost u upravljanju novcem. Poduzimanje dodatnih sigurnosnih mjera kako biste se zaštitili dodaje još jedan sloj zaštite vašem online iskustvu.

1. Provjerite jeste li na ispravnoj internetskoj stranici:

Kako biste osigurali da se nalazite na pravim internetskim stranicama Privredne banke Zagreb https://www.pbz.hr/, prije prijave provjerite sljedeće:

  • Zeleni tekst / sjenčanje postoji za potvrdu uz pomoć digitalnih certifikata s dodatnom provjerom valjanosti
  • Na adresnoj traci postoji ikona lokota ili ključa, u gornjem lijevom uglu

2. Jamstvo sigurnosti za internetsko bankarstvo:

Koristimo sigurno i zaštićeno internetsko bankarstvo koje pomaže u zaštiti od lažnih transakcija internetskog bankarstva, štiti vaše financijske informacije i obuhvaća pravovremenu obradu vaših plaćanja.

3. Provjerite aktivnost računa

Internetsko bankarstvo omogućuje vam praktičan način da provjerite svoje aktivnosti plaćanja i rano otkrijete prijevaru. Ako naiđete na sumnjivu aktivnost na svojem računu, internetsko bankarstvo pomaže vam u ranom otkrivanju lažnih aktivnosti i osigurava brzu intervenciju banke.

4. Sigurnosna tehnologija

Internetsko bankarstvo koristi sigurnosne protokole industrijskog standarda za uspostavu sigurnosnog okruženja za zaštitu korisničkih osobnih/financijskih podataka i vjerodajnica.

Kako se možete sami zaštititi

Zaštitite svoje računalo.

Ovo su neki od načina na koje možete zaštititi svoje računalo kako biste zaštitili svoje podatke.

Svoje računalo opremite:

  • Sveobuhvatnim antivirusnim i anti-spyware softverom
  • Ažuriranim internet preglednikom
  • Vatrozid

Izradite kvalitetne lozinke

  • Izbjegavajte lozinke koje sadrže osobne informacije poput rođendana ili imena kućnog ljubimca
  • Nemojte odabirati lozinke koje sadrže riječi iz rječnika, imena, dijelove imena, telefonske brojeve, datume itd.
  • Odaberite snažne lozinke koje je lako zapamtiti, a vrlo teško pogoditi
  • Nemojte ih nikada dijeliti ili zapisivati
  • Za svaki račun odaberite drugu lozinku. Primjerice, uporaba iste lozinke za internetsku stranicu za online kupovinu i društvene mreže može povećati rizik od krađe identiteta ili prijevare.

Sigurno pregledavajte internet

  • Kako biste osigurali da se nalazite na pravim internetskim stranicama Privredne banke Zagreb, prije prijave provjerite traku preglednika
  • Pobrinite se da su postavljene odgovarajuće sigurnosne postavke poput aktualnog antivirusnog softvera te ažuriranih aplikacija i operativnih sustava
  • Budite oprezni prilikom preuzimanja aplikacija. Instalirajte samo aplikacije s pouzdanih, poznatih mrežnih stranica
  • Izbjegavajte koristiti usluge internetskog bankarstva na javnim ili besplatnim Wi-Fi mrežama i osigurajte slanje informacija preko zaštićenih veza
  • Uključite blokator skočnih prozora preglednika
  • Izbjegavajte pristupanje financijskim računima s više računala ili uređaja
  • Nemojte odabrati "zapamti lozinke". Ako to odaberete, svatko tko ima pristup vašem računalu može se prijaviti u vaše ime.
Vrste online prijevara

Phishing i spoofing poruke elektroničke pošte od vas traže da posjetite lažnu internetsku stranicu koja izgleda kao stranica Privredne banke Zagreb i da unesete osobne podatke o računu. U tim vas porukama čak mogu zatražiti da nazovete broj telefona i date informacije o računu.

Načini na koje možete prepoznati phishing i spoofing poruke elektroničke pošte uključuju:

  • Zahtjeve za osobnim informacijama. Privredna banka Zagreb nikad neće zatražiti da odgovarate na elektroničku poštu navodeći osobne informacije poput OIB-a ili PIN-a.
  • Hitne apele. Nikada nećemo tvrditi da će se vaš račun zatvoriti ako ne potvrdite, provjerite ili ovjerite svoje osobne informacije putem elektroničke pošte.
  • Poruke o ažuriranjima sustava i sigurnosnim ažuriranjima. Nikada nećemo tvrditi da trebate potvrditi važne informacije zbog nadogradnji ili tvrditi da trebate ažurirati svoje podatke na internetu.
  • Ponude koje zvuče predobro da bi bile istinite. Primjerice, od vas se može zatražiti da ispunite kratku anketu službe za korisnike u zamjenu za novac, a zatim da navedete broj svog računa kako biste taj novac primili.
  • Očite pogreške u pisanju i ostale pogreške. To su često oznake lažne elektroničke pošte i lažnih mrežnih stranica. Obratite pozornost na pogreške u pisanju i gramatičke pogreške, nespretan jezik i loš vizualni dizajn.

Načini na koje se možete zaštititi od mrežne krađe identiteta i lažnih poruka elektroničke pošte:

  • Kako biste osigurali da se nalazite na pravim internetskim stranicama Privredne banke Zagreb, prije prijave provjerite traku preglednika
  • Izbrišite svaku sumnjivu poruku elektroničke pošte koju primite prije nego što pritisnete neku od poveznica ili odgovorite na poruku

Zloćudni softver

Zloćudni softver uključuje viruse, spyware i trojanske softvere koji su osmišljeni kako bi infiltrirali ili oštetili računalni sustav, ukrali osobne podatke i počinili prijevaru.

Postoji nekoliko jednostavnih načina na koje možete smanjiti rizik od zaraze zloćudnim softverom:

  • Nemojte nikada preuzimati nikakvu datoteku ili privitak ako niste potpuno sigurni što su i od koga dolaze
  • Nemojte nikada kliknuti na oglas koji od vas traži osobne ili financijske informacije
  • Ažurirajte sigurnosni softver i softver sustava kako biste svoje računalo zaštitili od zloćudnog softvera
Često postavljana pitanja o sigurnosti

Primio/la sam sumnjivu elektroničku poštu, što trebam učiniti?

Privredna banka Zagreb i/ili njezini zaposlenici nikada neće zatražiti od klijenata financijske, demografske podatke ili podatke za prijavu putem elektroničke pošte ili bilo kojim drugim komunikacijskim sredstvom.

cookie
U svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva www.pbz.hr koristi kolačiće (cookies). Postavke kolačića možete kontrolirati i prilagođavati u vašem web pregledniku. Klikom na "Postavke kolačića" možete postaviti njihova ograničenja. Više o Kolačići
Kolačići su male datoteke informacija koje web poslužitelj generira i šalje web pregledniku. Svaki put kada pristupite novoj web stranici, kolačić se stvara i stavlja u privremenu mapu na Vašem uređaju. Odavde se kolačići pokušavaju uskladiti s Vašim preferencijama za ono što želite čitati, vidjeti ili kupiti. Više o Kolačići
Koristi se za sigurnu i lakšu navigaciju na web stranici te izvođenje ostalih radnji koje su nužne za rad web stranice.
Prikaži više
Prikaži manje
Funkcionalni kolačići omogućuju spremanje informacija koje prilagođavaju rad web stranice prema korisniku.
Prikaži više
Prikaži manje
Statistički kolačići se koriste za razumijevanje načina na koji korisnici koriste web stranicu internetbanking.pbz.hr kroz prikupljanje podataka i izradu izvještaja. Marketinški kolačići se koriste u svrhu praćenja korisnika kroz web sa svrhom prikazivanja relevantnih i personaliziranih oglasa.
Prikaži više
Prikaži manje
  • Informacija o obradi osobnih podataka

Prihvaćanje Izjave o privatnosti

VAŠE POVJERENJE I NAŠA PREDANOST VAŠOJ PRIVATNOSTI : -

U banci Bank of Alexandria, smatramo da je povjerenje koje ste nam ukazali od najveće važnosti u našem odnosu s vama. Obvezujemo se cijeniti to povjerenje te ćemo ga nastojati opravdati u svim situacijama u kojima vam nudimo proizvode, usluge i informacije kako bismo ispunili vaše potrebe, pritom čuvajući vaše podatke na svakom koraku ... Zbog toga koristimo ovu priliku kako bismo opisali našu politiku privatnosti i mjere koje provodimo u svrhu zaštite podataka naših klijenata. U ovom Obećanju o privatnosti možete pronaći informacije o politici i postupcima koji se koriste za zaštitu i upotrebu podataka. Bit ćete obaviješteni o svim ažuriranjima naše politike i postupaka privatnosti kako biste bili informirani o ovom važnom pitanju.

NAŠE OBEĆANJE VAMA : -

  • Obvezujemo se štititi vašu privatnost u svakom trenutku.
  • Ne dijelimo podatke klijenata s vanjskim poduzećima za potrebe prodaje njihovih proizvoda i usluga, osim ako unaprijed niste dobili mogućnost odbiti tu opciju.
  • Nastojimo vam pružiti proizvode i usluge koji su vam potrebni za financijski uspjeh.
  • Održavat ćemo sigurnosne standarde i postupke osmišljene za zaštitu podataka klijenata. Nastavit ćemo ispitivati i poboljšavati svoju tehnologiju pravovremenim ažuriranjima kako bismo poboljšali zaštitu informacijama o vama.

NAŠA PRAVILA O PRIKUPLJANJU, KORIŠTENJU I OTKRIVANJU INFORMACIJA KLIJENATA : -

Naš je cilj pružiti vam sve usluge koje će vam biti potrebne za financijski uspjeh. Uz to vam nastojimo pružiti odgovornu, personaliziranu uslugu i informirati vas o novim uslugama koje vam odmah mogu biti korisne ili o novim povlasticama uz pomoć kojih možete ostvariti najveću vrijednost u svom odnosu s nama. Kako bismo u tome uspjeli, prikupljamo informacije klijenata koje postaju temelj naše sposobnosti da vam pružimo superiornu uslugu kad vam je ona potrebna.

PRIKUPLJANJE INFORMACIJA :-

Glavni razlog zašto prikupljamo i čuvamo informacije klijenata jest kako bismo vam pružali usluge i učinkovito upravljali vašim odnosom s nama. Te se informacije mogu prikupiti iz različitih izvora, na primjer:

  • informacije koje nam pružite u prijavama ili obrascima naše Banke, uključujući one prikupljene sada ili u budućnosti na našim mrežnim stranicama;
  • informacije o vašim transakcijama ili iskustvima s različitim poslovnim jedinicama naše Banke;
  • informacije koje prikupimo od drugih banaka i financijskih institucija, poput onih prikupljenih iz upita o kreditima i vašoj kreditnoj povijesti, uz ostale financijske informacije.

KORIŠTENJE I OTKRIVANJE INFORMACIJA : -

Koristimo i možda ćemo dijeliti ili otkriti informacije klijenata našim poslovnim partnerima poput agenata i dobavljača, te drugim bankama i financijskim institucijama iz različitih razloga kako slijedi:

  • kako bismo vas zaštitili. Informacije koje imamo o vašem odnosu s nama pomažu nam da vas identificiramo i spriječimo pristup neovlaštenih osoba vašim informacijama, vašim računima ili uslugama;
  • kako bismo vam pružili superiornu uslugu. Vaše nam informacije omogućuju da brzo i učinkovito zadovoljimo vaše potrebe;
  • kako bismo vas informirali o novim ili poboljšanim financijskim uslugama. Ako razumijemo vaš odnos s nama, možemo još uspješnije zadovoljiti vaše potrebe i utvrditi vašu podobnost za ostale usluge banke Bank of Alexandria koje bi vam mogle biti korisne;
  • kako bismo poboljšali i razvili svoje proizvode i usluge. Svaki proizvod ili usluga koje nudimo osmišljeni su kako bi prikazali načine na koje naši klijenti zaista koriste svoje račune. Iz tog razloga prikupljamo i analiziramo informacije o aktivnostima i povijesti klijenata i na temelju toga prilagođavamo nove vrste bankarskih proizvoda kako bismo zadovoljili vaše potrebe;
  • kako bismo poštovali zakon. Informacije će biti otkrivene kako to zahtijevaju zakoni Republike Egipat te bankarska pravila i propisi;
  • kako bismo odgovorili na upit o raspoloživosti sredstava na bilo kojem od vaših računa za koji ste izdali ček;
  • za potrebe određene svrhe. Isključivo za određene svrhe, možemo drugim subjektima otkriti informacije: poduzećima koja nisu financijska, primjerice poduzećima koja pružaju usluge u naše ime, poput tiskara čekovnih knjižica, poduzeća koja angažiramo, sada ili u budućnosti, da obrađuju i šalju izvatke poštom, ili poduzeća koja nam pomažu da oglašavamo vlastite proizvode.

INFORMACIJE OTKRIVENE VANJSKIM PRUŽATELJIMA FINANCIJSKIH USLUGA : -

Kako je navedeno u našem Obećanju, nećemo dijeliti informacije s vanjskim poduzećima za potrebe prodaje njihovih proizvoda i usluga, a da prethodno ne omogućimo da odbijete tu opciju (odnosno da se "isključite" iz ove vrste dijeljenja). S vanjskim pružateljima financijskih usluga možemo dogovoriti programe kako bismo vam ponudili korisnu uslugu "kupovine na jednom mjestu" ili druge pogodnosti. U tim slučajevima, osim ako odaberete isključiti se iz ove vrste dijeljenja, ponekad otkrivamo sljedeće kategorije ograničenih informacija klijenata vanjskim financijskim institucijama s kojima smo sklopili ugovore o zajedničkom marketingu:

  • informacije koje primimo od vas u prijavama ili obrascima, koje mogu sadržavati informacije poput vašeg imena i adrese, uz ostale informacije;
  • informacije o vašim transakcijama ili iskustvima s bankom Bank of Alexandria, koje mogu sadržavati informacije poput stanja vašeg računa, povijesti plaćanja, kreditnog stanja, strana u transakcijama, korištenja kreditne kartice te uobičajeni komentar o cjelokupnom iskustvu u našem odnosu. Informacije otkrivamo samo kada smatramo da su te informacije bitne za ponudu ili nužne kako bismo vam osigurali premium ponudu ili ponudu stope. Naši zajednički ugovori s tim poduzećima sadrže odredbe o povjerljivosti i ograničenja uporabe informacija za bilo koje druge potrebe.

INFORMACIJE OTKRIVENE VANJSKIM NEFINANCIJSKIM PODUZEĆIMA I NEOVISNIM UGOVARATELJIMA : -

Kada vanjski subjekti pružaju usluge u naše ime, u nekim slučajevima možemo otkriti neke ili sve informacije koje smo prikupili, kako je opisano u odjeljku Prikupljanje informacija. Te informacije mogu biti pružene određenim nefinancijskim poduzećima i neovisnim ugovarateljima za potrebe servisiranja vašeg računa ili pružanja marketinških i sličnih usluga u naše ime za proizvode i usluge koje pružamo. Ta poduzeća i ugovaratelji moraju poštivati odredbe o povjerljivosti i ograničenja koja zabranjuju uporabu informacija osim za pružanje određenih usluga u naše ime.

INFORMACIJE OTKRIVENE VANJSKIM STRANAMA U OSTALIM SITUACIJAMA : -

Otkrit ćemo informacije klijenata egipatskim državnim agencijama kako to zahtijevaju zakoni Republike Egipat uključujući obvezna bankarska pravila i propise. Neke ćemo stvari otkriti po službenom nalogu ili uputi određenog državnog subjekta isključivo u svrhu poštivanja zakona ili bilo kakve odluke sudskog tijela. Naša pravila i prakse koje se odnose na prikupljanje i otkrivanje informacija o bivšim klijentima iste su kao i one koje se odnose na prikupljanje i otkrivanje informacija o postojećim klijentima (vidi odjeljak Naša pravila o prikupljanju, korištenju i otkrivanju informacija klijenata) u određenom vremenskom razdoblju nakon što odnos s klijentom završi. Međutim, naše informacije o bivšim klijentima s vremenom se sve manje koriste nakon što odnos završi.

POVJERLJIVOST I SIGURNOST INFORMACIJA : -

POVJERLJIVOST INFORMACIJA I POSTUPCI ZAŠTITE : -

Kao što smo opisali u svojem Obećanju, banka Bank of Alexandria nastoji spriječiti druge u neovlaštenom pristupu vašim informacijama te zbog toga provodimo postupke i tehnologije osmišljene u tu svrhu. Provodimo nekoliko mjera kako bismo zaštitili informacije koje imamo o vama, uključujući sljedeće:

  • redovito ažuriramo i testiramo našu tehnologiju kako bismo unaprijedili zaštitu informacija klijenata;
  • od vanjskih poduzeća i neovisnih ugovaratelja kojima dajemo informacije klijenata za potrebe marketinga, pružanja usluga ili obrade zahtjevamo da potpišu ugovore o povjerljivosti koji ograničavaju uporabu informacija na isključivo te svrhe i sprječavaju neovisnu uporabu informacija;
  • imamo interne postupke koji ograničavaju pristup informacijama klijenata, poput postupaka koji od zaposlenika zahtijevaju da imaju poslovni razlog za pristup informacijama klijenta. Imamo pravila o odgovarajućoj fizičkoj zaštiti radnih mjesta i evidencije. Naše fizičke, elektroničke i proceduralne mjere zaštite u skladu su s vladinim propisima o sigurnosti internet bankarstva i zaštiti informacija klijenata.

MJERE ZA CJELOVITOST INFORMACIJA : -

U banci Bank of Alexandria štitimo cjelovitost vaših informacija s pomoću mjera poput:

  • stvaranja sigurnosnih kopija podataka računa u slučaju nestanka struje ili ostalih prekida u poslovanju;
  • uporabe softvera za otkrivanje i uklanjanje virusa na sustavima koji sadrže podatke klijenata;
  • instaliranja redundantnih sigurnosnih sustava koji se sastoje od računalnog hardvera i softvera te korištenja ostalih tehničkih sredstava (poznatih kao "vatrozidi") kako bi se spriječio neovlašteni računalni ulazak u sustave koji sadrže informacije klijenata.

VAŠE ODGOVORNOSTI KAKO BI SE OSIGURALA SIGURNOST : -

Slažete se da je vaša odgovornost poduzeti sve razumne mjere kako biste osigurali odgovarajuću sigurnost za vaš računalni hardver i softver koji ćete koristiti za pristup Usluzi kao i privatnost svih informacija vezanih uz sigurnost na Alex Linku, bilo iz privatnosti vlastitog doma ili na javnoj mreži u internet kafiću. To uključuje, ali nije ograničeno na:

  • zaštitu od otkrivanja vaših sigurnosnih podataka za prijavu, posebice lozinke, uključujući digitalne certifikate, metode provjere autentičnosti i uređaje koje vam Banka može dati sada ili u budućnosti, bilo kome bez iznimke; jedino vi smijete znati svoju lozinku:
  • zaštitu vašeg računala od bilo kakvog programa, uređaja ili mehanizma za spremanje, dešifriranje ili stvaranje lozinki koji beskrupulozne osobe mogu instalirati na vaše računalo u nezakonite svrhe;
  • osiguravanje da prilikom promjene lozinke odaberete kombinaciju slova i brojeva iz engleske abecede koji se ne mogu jednostavno identificirati ili predstavljaju subjektivnu referencu na vas (poput lozinki koje sadrže vaše ime, marku vašeg vozila i broj tablica, primjerice: "antemercedes1950" vrlo je očita lozinka).

VAŠ ODABIR DA SE ISKLJUČITE IZ DIJELJENJA INFORMACIJA : -

ODABIRI KLIJENATA U POGLEDU DIJELJENJA INFORMACIJA : -

Želimo da znate da - kao klijent banke Bank of Alexandria - možete odabrati način na koji će se dijeliti vaše informacije. Uvjeravamo vas da taj odabir možete napraviti u bilo kojem trenutku. Uz to, ako ste se prethodno isključili iz dijeljenja informacija, to nije potrebno ponovno činiti jer ćemo u skladu s time ažurirati svoju evidenciju kako vam ne bismo stvarali nikakve neugodnosti.

Verzija za ispis: Informacija o obradi osobnih podataka

  • Opći uvjeti za korištenje On-line bankarstva

Verzija za ispis: Opći uvjeti za korištenje On-line bankarstva

Politika kolačića

Kolačići su bezopasne tekstualne datoteke koje mrežni poslužitelji mogu pohranjivati na tvrdom disku vašeg računala nakon što posjetite stranicu. Oni poslužitelju omogućuju da vas prepozna prilikom ponovnog posjeta.

Postoje dvije glavne vrste:

  • Prolazni kolačići ili kolačići sesije. Oni postoje samo tijekom vašeg posjeta stranici i brišu se nakon vašeg odlaska. Prepoznaju vas dok se krećete sa stranice na stranicu te, primjerice, bilježe predmete koje dodajete u košaricu online trgovine. Ti kolačići također pomažu u održavanju sigurnosti.
  • Postojani (ili trajni) kolačići. Oni ostaju na vašem uređaju dok ne isteknu ili se ne izbrišu. Mnogi od njih imaju ugrađen datum automatskog brisanja kako bi se izbjeglo preopterećenje vašeg tvrdog diska. Ovi kolačići često pohranjuju i ponovno unose vaše podatke za prijavu kako ne biste trebali pamtiti pojedinosti o članstvu.

Mi koristimo obje vrste kolačića.

Uz to, kolačići mogu biti kolačići prvih ili trećih strana. Kolačiće prve strane posjeduje i izrađuje mrežna stranica koju pregledavate. Kolačiće treće strane posjeduje i izrađuje neovisna tvrtka, često tvrtka koja nudi uslugu vlasnicama mrežne stranice.

Verzija za ispis